Search Results

Search results 1-3 of 3.

Hola, Hace casi seis meses subí un par de libros para publicarlos, principalmente, en Casa del Libro (casi todos los otros mercados los tengo ya cubiertos con otros integradores, o bien directamente). Sin embargo, compruebo que al menos uno de mis libros "Publicación Online - Hazlo tú mismo" (xinxii.com/es/publicacion-onli…lo-tu-mismo-p-366134.html ) sigue sin aparecer en los listados (ni buscando por título, ni por mi nombre). ¿A alguien más le sucede algo así? ¿Puede ser que, por la temática, …

HI all, got my reply, I can close this thread... AlbertoG

Hi all, I am new here, and somehow already disappointed... I have several non-fiction books available in many online shops. I uploaded them myself there, at no charge at all. I do edition and file conversion myself. Now I find that if I want to publish non-fiction at XinXii I have to pay 9.99 upfront??? Can somebody justify this? I tried to look for some explanation or clarification in their web, without success... Can I publish a "finished" ebook (without their "conversion service") and spare t…